Cinta

Cinta Itu Indah.......Cinta Itu Setia.......Cinta Itu Hebat.......Cinta Itu Hijrah.......Cinta Itu Asyik.......Cinta Itu Satu.......Cinta Itu Nikmat..

Wednesday, July 21, 2010

Dakapanmu...

Salam..dh lama x updates..nanti saya updates tentang kehidupan cinta ek..ni ada 1 nukilan dari saya..based in reality..tetiba ada idea hasilkan..hayati..


Dakapanmu..

Masih ku ingat tatkala dikau menangis..
Dikau memanggil diriku dgn hati terguris..
Terpaku aku melhat insan yang kusayangi..
Sedih telus gembira menyaingi..

Jemariku kau genggam erat..
Sejuk kurus ibarat tidak beurat..
Mengapa sayang...mengapa biarkan kelopak matamu berkaca...???
Hatiku luluh pecah seperti perca..

"Sayang..jangan nangis..B kan ada..."
Dakapanmu hangat trus di dada
Terasa sebak menusuk ke setiap rongga insani..
Dikau masih kuat memeluk tubuhku ini..

Aku masih teringat masa lalu..
Setiap masa kau berikan padaku..
Tak kenal erti lelah dan jemu..
Akhirnya aku disini sendiri menunggumu..


p/s: akhirnya sang pujangga yg menjadi tempat peneman,suka duka berakhir dengan kesedihan apabila sang kirana pergi tanpa sepatah kata...:-)

No comments:

Post a Comment